Pytanie: Jaki rodzaj przeszkolenia proponujecie?
Odpowiedź: Jeżeli zależy ci na doradztwie lub wsparciu
technicznym. Zapraszamy do subskrypcji forum BigBooster i zadawania
pytań. Można również wysłać pustego e-maila na a adres
bigboostergroup-subscribe@yahoogroups.com Codziennie prowadzone są
również seminaria i szkolenia, gdzie można uzyskać odpowiedzi na
pytania. Oferujemy również szeroką gamę FAQ i tutoriali video.
Pytanie: Jestem bardzo rozczarowany z internetowych biznesów. Wiele
straciłem, nic nie zyskałem. Proszę bądźcie szczerzy – jak długo zajmie
mi zaczęcie zarabiania pieniędzy?
Odpowiedź: Z JSS-Tripler, trwa to 24 godziny lub mniej.
Dziękujemy za to pytanie. Jest ono jednym z najważniejszych. Właściwe
może okazać się "bardzo rozczarowujący biznes w Internecie", ponieważ
większość "firm internetowych" proponuje nierealne zyski, którzy próbują
zarabiać razem z nimi. Nie można jednak powiedzieć nic na temat
własnego działania.Czy jesteś zadowolony lub niezadowolony z własnego
działania?
Pomyśl o kierowcy zamierzającym udać się w podróż samochodem. Kierowca
musi być w stanie prowadzić pojazd, a nie uczyć się jeździć. Samochód
musi być w dobrym stanie.Jeśli kierowca nie może jechać, podróż jest
niemożliwa nie ważne jak dobry byłby samochód.
Pytanie: Zapomniałem danych użytkownika do JBP. Co teraz zrobić?
Odpowiedź:Sprawdź stare wiadomości – tam powinien być e-mail,
który otrzymałeś po rejestracji. Tytuł e-maila to: E-mail weryfikujący
JBP oraz Dziękujemy za przystąpienie do JBP. Jeżeli nie posiadasz tych
e-maili, kliknij na „Nie mogę uzyskać dostępu do konta”.
Pytanie: Zgubiłem hasło. Co mam zrobić?Odpowiedź: Możesz odzyskać hasło lub znaleźć je w e-mailu o tytule Dziękujemy za przyłączenie siędo JBP.
Pytanie: Czy mogę zmienić moje dane do logowania, hasło lub e-mail w JBP
Odpowiedź: Tak. Zaloguj się na obszarze członkowskim i kliknij
"Aktualizuj swój profil" w menu. Tam będziesz mógł zmienić swoją nazwę
użytkownika, nazwę, hasło oraz adres e-mail.(Zauważ, że nowy adres
e-mail będą musiały być zweryfikowane. Zmiana adresu e-mail do
autoresponder lub adres nieprawidłowy może spowodować anulowanie konta
JustBeenPaid!)
Pytanie:Jak mogę się dowiedzieć, kim jest mój sponsor?
Odpowiedź: Zaloguj się na obszarze członkowskim i kliknij
"sponsora" w menu. Tylko z upgradowani członkowie mają sponsorów. Jeśli
nie udoskonaliłeś swojego konta, nie będziesz widzieć takiego łącza, bo
nie masz jeszcze sponsora.
Pytanie: Jak mogę dowiedzieć się, kto jest moim poleconym?
Odpowiedź: Zaloguj się na obszar członkowski i kliknij na "Pokaż
moich poleconych " w menu. Szczegóły na pierwszym poziomie są
dostarczone. Możesz komunikować się z nimi, aby pomóc im wspierać
JustBeenPaid! Z większym powodzeniem. Tylko upgratowani członkowie mają
poleconych. Tak naprawdę są dwa poziomy poleconych w JBP.
Pytanie: Dlaczego pokazuje się tylko pierwszy poziom moich poleconych?
Odpowiedź:JustBeenPaid! zarząd podjął decyzję, że pokazywanie więcej niż jeden poziom wymaga zbyt wielu zasobów systemowych.
Pytanie: . Jeśli mam problemy z wykorzystaniem strony JustBeenPaid! , mogę uzyskać pomoc od ciebie?
Odpowiedź: Proszę najpierw spróbować określić, czy problem jest
rzeczywiście z naszej strony. Otrzymujemy wiele zgłoszeń dotyczących
pomocy gdzie problemem okazuje się być błędem ze strony użytkownika.
Jeśli jesteś nowy na komputerach lub w Internecie, należy najpierw
zwrócić się o pomoc od przyjaciela lub współpracownika, który jest
bardziej kompetentny w tej dziedzinie. Można również skontaktować się ze
sponsorem JustBeenPaid! Jeśli nadal nie można rozwiązać problemu, można
użyć formularza z prośbą pomocy, aby opisać problem na JustBeenPaid!
Admin.
Pytanie: Czy masz forum JustBeenPaid! gdzie mogę zadać pytania lub sugestie?
Odpowiedź:Możesz pisać pytania dotyczące JustBeenPaid! na forum
Bigbooster grupy. Można również zapisać się wysyłając pusty email na
adres: bigboostergroup-subscribe@yahoogroups.com
Pytanie: Jak mogę usunąć moje konto?
Odpowiedź:Zaloguj się na obszarze członkowskim i kliknij "Usuń
konta" w menu. Postępuj zgodnie z instrukcjami na tej stronie. UWAGA:
Usuwanie konta jest trwałe. Usunięte konta nie mogą zostać przywrócone.
Pytanie:Czy możesz mi powiedzieć coś o historii JBP?
Odpowiedź:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz