czwartek, 26 lipca 2012

PYTANIA OGÓLNE CD...

Pytanie: Jaki rodzaj przeszkolenia proponujecie?
Odpowiedź: Jeżeli zależy ci na doradztwie lub wsparciu technicznym. Zapraszamy do subskrypcji forum BigBooster i zadawania pytań. Można również wysłać pustego e-maila na a adres bigboostergroup-subscribe@yahoogroups.com Codziennie prowadzone są również seminaria i szkolenia, gdzie można uzyskać odpowiedzi na pytania. Oferujemy również szeroką gamę FAQ i tutoriali video.




Pytanie: Jestem bardzo rozczarowany z internetowych biznesów. Wiele straciłem, nic nie zyskałem. Proszę bądźcie szczerzy – jak długo zajmie mi zaczęcie zarabiania pieniędzy?
Odpowiedź: Z JSS-Tripler, trwa to 24 godziny lub mniej. Dziękujemy za to pytanie. Jest ono jednym z najważniejszych. Właściwe może okazać się "bardzo rozczarowujący biznes w Internecie", ponieważ większość "firm internetowych" proponuje nierealne zyski, którzy próbują zarabiać razem z nimi. Nie można jednak powiedzieć nic na temat własnego działania.Czy jesteś zadowolony lub niezadowolony z własnego działania? Pomyśl o kierowcy zamierzającym udać się w podróż samochodem. Kierowca musi być w stanie prowadzić pojazd, a nie uczyć się jeździć. Samochód musi być w dobrym stanie.Jeśli kierowca nie może jechać, podróż jest niemożliwa nie ważne jak dobry byłby samochód.


Pytanie: Zapomniałem danych użytkownika do JBP. Co teraz zrobić?
Odpowiedź:Sprawdź stare wiadomości – tam powinien być e-mail, który otrzymałeś po rejestracji. Tytuł e-maila to: E-mail weryfikujący JBP oraz Dziękujemy za przystąpienie do JBP. Jeżeli nie posiadasz tych e-maili, kliknij na „Nie mogę uzyskać dostępu do konta”.


Pytanie: Zgubiłem hasło. Co mam zrobić?Odpowiedź: Możesz odzyskać hasło lub znaleźć je w e-mailu o tytule Dziękujemy za przyłączenie siędo JBP.


Pytanie: Czy mogę zmienić moje dane do logowania, hasło lub e-mail w JBP
Odpowiedź: Tak. Zaloguj się na obszarze członkowskim i kliknij "Aktualizuj swój profil" w menu. Tam będziesz mógł zmienić swoją nazwę użytkownika, nazwę, hasło oraz adres e-mail.(Zauważ, że nowy adres e-mail będą musiały być zweryfikowane. Zmiana adresu e-mail do autoresponder lub adres nieprawidłowy może spowodować anulowanie konta JustBeenPaid!)


Pytanie:Jak mogę się dowiedzieć, kim jest mój sponsor?
Odpowiedź: Zaloguj się na obszarze członkowskim i kliknij "sponsora" w menu. Tylko z upgradowani członkowie mają sponsorów. Jeśli nie udoskonaliłeś swojego konta, nie będziesz widzieć takiego łącza, bo nie masz jeszcze sponsora.


Pytanie: Jak mogę dowiedzieć się, kto jest moim poleconym?
Odpowiedź: Zaloguj się na obszar członkowski i kliknij na "Pokaż moich poleconych " w menu. Szczegóły na pierwszym poziomie są dostarczone. Możesz komunikować się z nimi, aby pomóc im wspierać JustBeenPaid! Z większym powodzeniem. Tylko upgratowani członkowie mają poleconych. Tak naprawdę są dwa poziomy poleconych w JBP.


Pytanie: Dlaczego pokazuje się tylko pierwszy poziom moich poleconych?
Odpowiedź:JustBeenPaid! zarząd podjął decyzję, że pokazywanie więcej niż jeden poziom wymaga zbyt wielu zasobów systemowych.


Pytanie: . Jeśli mam problemy z wykorzystaniem strony JustBeenPaid! , mogę uzyskać pomoc od ciebie?
Odpowiedź: Proszę najpierw spróbować określić, czy problem jest rzeczywiście z naszej strony. Otrzymujemy wiele zgłoszeń dotyczących pomocy gdzie problemem okazuje się być błędem ze strony użytkownika. Jeśli jesteś nowy na komputerach lub w Internecie, należy najpierw zwrócić się o pomoc od przyjaciela lub współpracownika, który jest bardziej kompetentny w tej dziedzinie. Można również skontaktować się ze sponsorem JustBeenPaid! Jeśli nadal nie można rozwiązać problemu, można użyć formularza z prośbą pomocy, aby opisać problem na JustBeenPaid! Admin.


Pytanie: Czy masz forum JustBeenPaid! gdzie mogę zadać pytania lub sugestie?
Odpowiedź:Możesz pisać pytania dotyczące JustBeenPaid! na forum Bigbooster grupy. Można również zapisać się wysyłając pusty email na adres: bigboostergroup-subscribe@yahoogroups.com


Pytanie: Jak mogę usunąć moje konto?
Odpowiedź:Zaloguj się na obszarze członkowskim i kliknij "Usuń konta" w menu. Postępuj zgodnie z instrukcjami na tej stronie. UWAGA: Usuwanie konta jest trwałe. Usunięte konta nie mogą zostać przywrócone.


Pytanie:Czy możesz mi powiedzieć coś o historii JBP?
Odpowiedź:

Brak komentarzy: